vrijdag 4 april 2014

Page>Zion

Vanochtend zijn we iets relaxter gestart. Ontbeten, koffer gepakt en vertrokken richting Page. Een mooie en gezellige rit.
Uiteindelijk kwamen we bij een tankstation waar we de auto vol hebben getankt. Het leek mij slim om te vragen of de pomphouder ons kon vertellen hoe we in Page konden komen. De navigatie kende namelijk een deel van de (nieuwe) weg niet. 'You're in it' waren zijn woorden. 'Ohh sorry'.
Uiteindelijk hebben we de Horseshoe bend overlook gevonden, daar kwamen we tenslotte voor. Een prachtig uitzicht, bijna onwerkelijk.

Vanuit Page zouden we rijden tot Kanab. Daar hadden we een overnachting geboekt. Maar toen we er doorheen reden en bij de plaats van bestemming aankwamen dachten we: hier blijven we niet. Hadden er geen fijn gevoel bij.
Overnachting geannuleerd en met dank aan de WiFi van de McDonald's een nieuwe slaapplaats gevonden in Zion.
De rit ernaartoe zou nog ruim een uur duren, maar dat hadden we er wel voor over. Onderweg zelfs een roofvogel gezien die zowat tegen onze auto aanvloog.
Eenmaal aangekomen in Zion waren we zo blij. Een supermooie omgeving en een mooie kamer.  Na deze extra lange trip hebben we nog een hapje gegeten bij Spotted dog café. Erg lekker eten en leuke bediening. Ralph bestelde hier alle toetjes van de kaart waarop de serveerster zei dat ze dit in 5jr tijd nog niet heeft meegemaakt. Oeps...
Alles wat over was mochten we meenemen in een 'doggiebag':)

Hopen op een goede nachtrust zodat we morgen fris aan een mooie dag in Zion kunnen beginnen.

1. Goed zo gedaan v.w.b gecancelde hotel. Follow tour instinct.

2. Tour is tour. Dikke vingers Hahaha. ....

3. Blijkbaar veel te dikke vingers...... tour moet zijn your.

4. Hallo lieverds, het is zó leuk om jullie blogspot te volgen. Fijne vakantie voortzetting en Ralph, denk een beetje aan je gewicht? ha, ha. Warme groet uit W&A

5. Hallo vroege vogels, wat een schitterende reeks, pracht foto van jullie samen! Echt gaaf om jullie zo te kunnen volgen, net als de roofvogel, waauuw!
    Haha wat een toetjes monster.....
    Blijf altijd op je hoede!
    Prettige maar vooral veilige voortzetting van jullie reis, geniet er optimaal van,
    liefs xxxxxx ons

6. Prachtige foto's weer!
    En Ralph.... hoef niks te zeggen zeker!